Poslovne vijesti

Zarada Pokemon Go aplikacije i dalje raste
Iako korisnici pronalaze konstantne bugove te nisu u potpunosti zadovoljni aplikacijom tvrtke Niantic (u 32 postotnom vlasništvu velikog Nintenda), zarada Pokemon Go još uvijek kontinuirano raste.
Velika penetracija smartphonea među američkim tinejdžerima
Slika tinejdžera koji provode dane gledajući u ekrane svojih pametnih telefona te ostalih konzola je velik problem današnjice. Ironično je da se prema istraživanjima agencije eMarketer tvrdi da manje tinejdžera posjeduje pametne telephone nego prijašnjih godina.
IFA 2016 Berlin - International Funkausstellung
Isto kao što je CES u Las Vegasu jedan od onih događaja u kalendaru koji nijedna tvrtka u segmentu potrošačke elektronike ne može propustiti, svake godine International Funkausstellung (IFA) u Berlinu je jedinstveni događaj koji omogućuje velik pregled tržišta, te se konstantno širi. IFA 2016 će se održati 2. - 7. rujna u Berlinu na lokaciji Berlin Exhibition Grounds (Expo Center City).
Technomarket uveo novi način prodaje u Hrvatskoj
Inovativan maloprodajni koncept Smart by Technomarket predstavlja prvi pametni dućan u Hrvatskoj. Tako nas bar informiraju predstavnici ovog maloprodajnog lanca potrošačke elektronike.
Apple pregovora o preuzimanju glazbenog servisa Tidal
Prema informacijama koje je nedavno objavio Wall Street Journal, Apple je započeo pregovore o preuzimanju glazbenog streaming-servisa Tidal, inače platforme čiji je vlasnik američka hip-hop zvijezda Jay-Z.
Vipnet širi dostupnost vlastite optičko-kabelske mreže
Na današnjoj konferenciji za medije Vipnet je objavio rezultate istraživanja* o navikama potrošača pri korištenju fiksnih usluga u kućanstvima u Republici Hrvatskoj. Istaknuto je da s brojkom od 400 tisuća pokrivenih kućanstava Vipnet je najspremniji operator za Digitalnu agendu u Hrvatskoj čime se ostvaruju preduvjeti koji omogućavaju spajanje kućanstava na usluge s pristupom Internetu pri brzinama do 120 Mbit/s.
Korištenje pretplatničkih streaming servisa sustiže DVR
U nedavno objavljenom kvartalnom izvještaju utjecajne agencije za istraživanje tržišta Nielsen stoji kako su pretplatnički streaming servisi poput Netflixa u američkim domovima prisutni u istim postotcima kao i digitalni video-rekorderi.