Poslovne vijesti

Samsung razmišlja o razdvajanju kompanije na dva dijela
Pozivajući se na neimenovani izvor, Seoul Economic Daily tvrdi da južnokorejski Samsung Electronics Co., Ltd. razmišlja o razdvajanju kompanije na dva dijela kako je bilo predloženo od strane investicijskog fonda Elliott Management, prenosi Reuters.
Pioneer i Onkyo podržavaju DTS Play-Fi tehnologiju
Američka audio kompanija DTS nedavno je objavila kako su Pioneer i Onkyo postali novi hardware partneri kompanije u smislu kompatibilnosti s DTS Play-In bežičnim audio ekosustavom. Tako će obje kompanije ažurirati svoje ovogodišnje soundbarove, AVR-ove, kućna kina i ostale proizvode DTS Play-Fi tehnologijom.
Eurosport na hrvatskom jeziku

Eurosport na hrvatskom jeziku

Srijeda, 16.11.2016. 15:41
Najpoznatiji europski sportski kanal, Eurosport, danas je najavio lokalizaciju na hrvatski jezik. Počevši od 19. studenog, hrvatski komentatori će pratiti sva natjecanja i prvenstva koja se prenose uživo.
Samsung kupio Harman International Inc.

Samsung kupio Harman International Inc.

Ponedjeljak, 14.11.2016. 18:40
Samsung Electronics je objavio da je kupio Harman International Industries, Inc. po cijeni od $112 po dionici, što se procjenjuje kao temeljna vrijednost od oko $8 milijardi, a očekuje se da će se sveukupni pregovori finalizirati do polovice 2017. godine.
Rast kineskih proizvođača mobitela i daljnji pad LG-a
Dok je prodaja pametnih telefona općenito u svijetu prilično stagnirala, Android OEM proizvodi su i dalje izrazito konkurentni s obzirom na to da kineski proizvođači pokušavaju biti što izjednačeniji s već etabliranim konkurentima.
Interes za 4K UHD sadržajem i televizorima u porastu
Prema istraživanju američkog udruženja koje predstavlja industriju potrošačke elektronike - CTA (Consumer Technology Association), 62% ispitanih potrošača u Americi planira kupiti neki oblik Ultra HD televizora u narednih 12 mjeseci, a njih 28% planira kupiti ‘obični’ TV u istom tom periodu.
Online prodaja i dalje u porastu

Online prodaja i dalje u porastu

Utorak, 30.08.2016. 07:13
Tri četvrtine (76%) digitalnih kupaca u Njemačkoj očekuje da budu informirani o dostupnosti proizvoda pri posjeti dućana ili maloprodajnog mjesta, stoji u istraživanju marketinške agencije DigitasLBi iz svibnja 2016. Također, 70% ispitanih očekuju da imaju mogućnost brzo i efikasno naručiti traženu robu.