Poslovne vijesti

Akcijske cijene u Technomarketu povodom 6. rođendana
Technomarket, prodajni lanac potrošačke elektronike, malih kućanskih uređaja i bijele tehnike, ovoga će rujna posebnim promotivnim akcijama obilježiti svoj 6. rođendan.
Besplatni i TV sadržaji u “živo” još uvijek su najpopularniji
Najnovije istraživanje tvrtke Futuresource Consulting imalo je radni naslov “Živjeti s digitalnim” i u njemu su pratili ponašanja potrošača u razvijanju navika pri korištenju i gledanju digitalnih sadržaja za zabavu koji su im dostupni preko uređaja za povezivanje.
Soundbarovi sve popularniji i za reprodukciju glazbe
Nedavno istraživanje koje je provela američka istraživačka agencija NPD Group pokazalo je da se soundbarovi, kada je riječ o mladim ljudima, ne koriste samo za reprodukciju TV zvuka ili kućnog kina, već i za slušanje glazbe.
LG udvostručava vlastitu ponudu OLED televizora
Južnokorejska kompanija LG Electronics, prema posljednjim vijestima, namjerava udvostručiti vlastitu ponudu OLED televizora - riječ je o poslovnom potezu s kojim se namjerava predstaviti korisnicima većim izborom te tako popularizirati OLED tehnologiju.
Hisense povećao svoj globalni udio u proizvodnji televizora
Kineski proizvođač televizora Hisense povećat će svoju prisutnost i utjecaj na zapadnim tržištima nakon što je preuzela kompletnu američku podružnicu japanske korporacije Sharp.
Toshiba lažirala službene podatke

Toshiba lažirala službene podatke

Utorak, 28.07.2015. 08:56
Hisao Tanaka, CEO japanske korporacije Toshiba, podnio je ostavku nakon što je otkriveno kako je Toshiba lažirala službene podatke o ostvarenim profitima u razdoblju od 2008. godine do danas. Riječ je o iznosu od oko 1,2 milijarde američkih dolara.