Ostalo

Razgovor: Ken Ishiwata – dobri duh Marantza

Ken Ishiwata posjetio je nedavno Zagreb, to jest domaćeg distributera Marantz proizvoda – tvrtku Renoprom. Nakon vrlo iscrpnog i zanimljivog predstavljanja tvrtke Marantz okupljenim novinarima obavili smo kraći razgovor za naš časopis.

CES 2013: Najveći sajam do sada po broju sudionika i izložbenom prostoru

Ovogodišnji CES bio je najveći do sada u više od 45 godina postojanja sajma, na 178 tisuća kvadratnih metara izložbenog prostora (površina 25 nogometnih igrališta srednje veličine) i s najvećim brojem sudionika, 150 tisuća, od čega 35 tisuća iz 170 zemalja širom svijeta.

Zagreb Audio Video Show 2012

Zagreb Audio Video Show 2012

Četvrtak, 10.01.2013. 13:21

Sajam potrošačke elektronike “Zagreb Audio Video Show “ održava se već tradicionalno u trećem tjednu listopada, a ove godine održan je 18. put u zagrebačkom Sheraton hotelu. Unatoč otežanim ekonomskim uvjetima za poslovanje tvrtki iz ovog područja, ovogodišnje izdanje sajma je bilo iznad svih naših očekivanja te je čak sajam nadmašio rezultate iz 2011. godine.

Razgovor: Sang Yong Lee, generalni direktor LG Electronics-a Mađarska

Mi samo nudimo proizvode koje ljudima život čine zabavnijim

Meni osobno je, među brojnim tehnologijama, najdraža NANO LED tehnologija. Televizor sadrži poput papira tanak film koji ravnomjerno raspršuje LED svjetlo i time pruža korisnicima najbolje moguće iskustvo gledanja.

Razgovor: Patrick Calmettes, Jadis

Razgovor: Patrick Calmettes, Jadis

Ponedjeljak, 07.05.2012. 15:00

Ne zamaramo se lažnim Jadis uređajima, to je kao da kupite Cartier na plaži

U ovom segmentu tržišta postoji nekoliko proizvođača -  Jadis, Audio Research, Krell, ali mi si nismo konkurencija. To je kao i kod slikara. Kupac ima određen senzibilitet i zato više voli Dalija ili možda Moneta

Razgovor: Yair Wahal, M2Tech

Razgovor: Yair Wahal, M2Tech

Ponedjeljak, 07.05.2012. 14:31

Naš konstruktor Manunta je globalni digitalni genij

Yair Wahal jedan je od ključnih ljudi u vrlo propulzivnoj talijanskoj tvrtki M2Tech. Na mjestu prvog čovjeka marketinga (C.M.O.) pokriva daleko širi spektar poslova od promotora vizije tvrtke i njihovih proizvoda. Istraživanje tržišta, kreiranje strategije marketinga, stalno širenje kanala prodaje, osluškivanje javnosti i uloga glasnogovornika koji posjeduje gomilu tehničkih informacija, pravi je opis poslova koji obavlja.