Razgovori

John Honeycutt: 30 godina Discovery Channela

Discovery Communications, vodeća svjetska pay-TV mreža, 17. lipnja proslavila je 30 godina svojeg postojanja. Kada je John Hendricks osnovao tvrtku i pokrenuo Discovery Channel - prvi televizijski kanal posvećen dokumentarnom programu, vjerojatno nije mogao niti sanjati o ovako velikom globalnom uspjehu.

Razgovor: Laurent Abadie, izvršni direktor Panasonic Europe

Na ovogodišnjoj konvenciji, održanoj polovicom veljače u u francuskom mondenom ljetovalištu Nici, Panasonic je predstavio svoje adute za ovogodišnji nastup na tržištu potrošačke elektronike. Nakon službenog otvaranja i govora pred novinarima, uspjeli smo dobiti dodatno vrijeme za intervju s predsjednikom i izvršnim direktorom tvrtke Panasonic Europe, gospodinom Laurentom Abadiem.

Razgovor: Ken Ishiwata – dobri duh Marantza

Ken Ishiwata posjetio je nedavno Zagreb, to jest domaćeg distributera Marantz proizvoda – tvrtku Renoprom. Nakon vrlo iscrpnog i zanimljivog predstavljanja tvrtke Marantz okupljenim novinarima obavili smo kraći razgovor za naš časopis.

Razgovor: Sang Yong Lee, generalni direktor LG Electronics-a Mađarska

Mi samo nudimo proizvode koje ljudima život čine zabavnijim

Meni osobno je, među brojnim tehnologijama, najdraža NANO LED tehnologija. Televizor sadrži poput papira tanak film koji ravnomjerno raspršuje LED svjetlo i time pruža korisnicima najbolje moguće iskustvo gledanja.

Razgovor: Patrick Calmettes, Jadis

Razgovor: Patrick Calmettes, Jadis

Ponedjeljak, 07.05.2012. 15:00

Ne zamaramo se lažnim Jadis uređajima, to je kao da kupite Cartier na plaži

U ovom segmentu tržišta postoji nekoliko proizvođača -  Jadis, Audio Research, Krell, ali mi si nismo konkurencija. To je kao i kod slikara. Kupac ima određen senzibilitet i zato više voli Dalija ili možda Moneta

Razgovor: Yair Wahal, M2Tech

Razgovor: Yair Wahal, M2Tech

Ponedjeljak, 07.05.2012. 14:31

Naš konstruktor Manunta je globalni digitalni genij

Yair Wahal jedan je od ključnih ljudi u vrlo propulzivnoj talijanskoj tvrtki M2Tech. Na mjestu prvog čovjeka marketinga (C.M.O.) pokriva daleko širi spektar poslova od promotora vizije tvrtke i njihovih proizvoda. Istraživanje tržišta, kreiranje strategije marketinga, stalno širenje kanala prodaje, osluškivanje javnosti i uloga glasnogovornika koji posjeduje gomilu tehničkih informacija, pravi je opis poslova koji obavlja.

Stranica 1 od 2