DVD Recenzije

Subota, 09.07.2016. 18:12
(Room), 2015, 158 min.
A24
Ocjena: 8 / 10

Film 'Soba' redatelja Lennyja Abrahamsona (dosad vjerojatno najpoznatijeg po filmu "Frank" iz 2014. godine) jedan je od najhvaljenijih filmova koji je u proteklih godinu dana pušten u distribuciju. A nešto od pozitivnog prijema kritike preslikalo se i na planu nominacija i  nagrada koje je ovaj film osvojio, gdje se posebno ističe Oscar kojeg je za najbolju glavnu žensku ulogu dobila glumica Brie Larson.

Subota, 09.07.2016. 17:54
(Star Wars: The Force Awakens), 2015, 136 min.
Walt Disney Pictures
Ocjena: 8 / 10

Posljednji (sedmi) nastavak legendarne franšize bio je vjerojatno film koji se tijekom ove godine iščekivao s najvećom količinom zanimanja široke filmske publike. A sudeći prema načinu na koji je film dočekan od strane publike i (nešto manje) filmske kritike, kao i prema količini medijskog odjeka (koliko je samo eseja napisano o važnosti činjenice da je u središtu filma junakinja, a ne junak?) koji je proizveo, može se samo zaključiti kako čekanje nije bilo uzaludno.

Utorak, 28.06.2016. 07:34
Deadpool, 2105, 108 min.
20th Century Fox
Ocjena: 8 / 10

Deadpool je još jedan u nizu filmova s glavnim junakom kao stripovskim superherojem utemeljenim na Marvelovom liku istog imena (dosad se pojavio samo u filmu 'X-Men Origins: Wolverine'). A filmski kritičari tvrde kako je posrijedi ostvarenje koje pripada u gornji dom ovog u posljednjih nekoliko godina itekako propulzivnog i popularnog (pod) žanra.

Utorak, 28.06.2016. 07:11
(The Martian), 2015, 141 min.
20th Century Fox
Ocjena: 7 / 10

Posljednji film poznatog redatelja (kojem u posljednje vrijeme baš i ne ide najbolje) Ridleyja Scotta, 'Marsovac', također na neki način predstavlja jednu varijantu filma preživljavanja. Moglo bi se bez problema reći da je, kao i u slučaju filma 'U srcu mora', i ovdje posrijedi brodolom, samo što se u ovom slučaju brodolom dogodio na Marsu. Posada Ares III u sklopu NASA-inog istraživačkog projekta putuje na Mars.

Srijeda, 01.06.2016. 18:11
(Get Hard), 2015, 1 h 39 min
Warner Bros. Pictures
Ocjena: 7 / 10

Kada milijunaš, voditelj investicijskoga fonda, James (Will Ferrell) bude optužen za prijevaru i osuđen na zatvorsku kaznu San Quentinu, sudac mu daje rok od 30 dana da sredi svoje poslove prije odlaska na izdržavanje kazne. Očajan, traži pomoć od Darnella (Kevin Hart) koji bi ga trebao pripremiti za život iza rešetaka. Ipak je najveća zvijezda ovog filma redatelj Etan Cohen. Willa Ferrella već smo navikli gledati u ulogama idiota, a i stand-up komičar Kevin Hart je praktički standardna pojava u novijim filmovima.

Stranica 1 od 48